Yapay zekaya dayalı yeni nesil müşteri hizmetleri otomasyon platformu
Kullanıcılar
Yapay Zeka
Şirketleşmiş
Yeni nesil ses ve konuşmaya dayalı yapay zeka desteği
ile tüm kanallardan gelen konuşmaları otomatikleştirir, maliyetleri düşürür,
müşteri dönüşüm oranını arttırırken bu platformu servis olarak sunar.
Ürün olarak Jelibot ise firmaların dijitalleşme sürecinde yaşadıkları çağrı merkezi ve müşteri destek süreçlerindeki problemleri çözmek, bu süreçleri otomatize etmek, müşteri deneyimini uçtan uca analiz etmek ve maliyeti düşürebilmek amacıyla akıllı self servis çözümler sunan yapay zeka ve doğal dil işleme teknolojilerini içeren bir dijital asistandır. Müşterilerine self-servis çözümler sunma amacıyla sosyal medya, web sitesi, mesajlaşma uygulamaları, e-posta vb iletişim kanallarından yararlanan işletmeleri hedef alarak, sesli ve yazılı mesajları ve ürün yorumlarını duygu analizinden geçirip, kullanıcılara karşılarında insan varmışçasına doğal ifadelerle konuşarak etkileşim kurma olanağı tanır. Kullanıcıların ifadelerinden ne demek istediklerini doğru bir şekilde anlayan, karmaşık sorularını bile cevaplayan Jelibot.com’u kullanan firmalar, müşterilerin artan talep ve beklentilerini karşılayabilmekte ve operasyonel maliyetleri düşürerek daha yüksek bir Yatırım Getirisi (ROI) elde etmektedirler
Self servis, iş gücü verimliliğini
artırma ve müşteri deneyimini iyileştirme açısından büyük önem taşımaktadır.
Jelibot.com, işletmelere verimliliklerini artırma ve müşteri deneyimini
iyileştirme fırsatı tanımanın yanı sıra; müşteri bağlılığını, satış rakamlarını
ve yatırım getirisini artırır.